Інклюзивна освіта
2024/2025 н .р.
24-25.09.2024. В школі пройшли засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистентів вчителів, батьків, психолога) з представниками ІРЦ
Порядок денний:
1. Розробка та затвердження індивідуальних програм розвитку та супроводу дітей з особливими потребами та узгодження їх з батьками, спеціалістами.
2023/2024 н .р.
22-24.05.2024р. в школі пройшли підсумкові з засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистентів вчителів, батьків, психолога). Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
1. Обговорили стан виконання ІПР дітей з ООП у ІІ семестрі.
2. Обговорили результати моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами за 2023-2024н.р. (протокол засідання КППС від 24.05.2024 р. № 5)
26.02.2024р. Відбулось творче заняття з дітьми з ООП. Заняття включало в себе казкотерапію на тему дружби та активне обговорення бачення дітьми дружніх стосунків. Для всіх дружба є важливою та потрібною складовою життя, а особливо важливою вона є для особливих дітей. Допомогти їм навчитись встановлювати міжособистісні контакти, знайти друзів; допомогти відчувати себе важливими та такими, як всі інші - важливий фактор їх становлення.
Проведені групові заняття зблизили дітей з ООП. Вони налагодили між собою комунікацію, встановили дружні стосунки та відчули себе в колі однодумців.
Заняття проводила практичний психолог.
18-19.12.2023р. Відбулось чергове засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистентів вчителів, батьків, психолога). Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
1. Обговорили стан виконання ІПР дітей з ООП у І семестрі.
2. Обговорили результати моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами за І семестр. (протокол засідання КППС від 19.12.2023 р. № 3)
11.09.2023р. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу школи:
Порядок денний:
1. Розробка та затвердження індивідуальних програм розвитку та супроводу дітей з особливими потребами та узгодження їх з батьками, спеціалістами.
31.08.2023р. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу школи:
Порядок денний:
1. Про нормативну базу, яка регулює питання інклюзивної освіти в Україні.
2. Про схвалення Положення про команду
психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
3. Про схвалення складу команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на 2023/2024 навчальний рік
2022/2023 н.р.
29.05.2023р. Відбулось підсумкове засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистентів вчителів, батьків учнів). Члени КППС підвели підсумки роботи за рік. Похвалились досягненнями учнів з ООП, обговорили проблеми, які не вдалося вирішити у цьому році, опріділили нові цілі на настуний рік.
13.12.2023р. Відбулось чергове засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистентів вчителів, батьків, психолога). Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
1. Обговорили стан виконання ІПР дітей з ООП у І семестрі.
2. Обговорили результати моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами за І семестр. (протокол засідання КППС від 13.12.2022 р. № 3)
31.01.2022р. відбулось засідання команди психолого-педагогічного супроводу (вчителів, асистента вчителя, вихователів дошкілля, батьків, психолога) за участю фахівця ІРЦ Колос Н.В. для визначення рівнів підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами. Члени команди психолого-педагогічного супроводу обговорили результати моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами за І семестр. Встановили рівень підтримки відповідно до освітніх труднощів дітей.